План мерапрыемстваў
дзяржаўнай установы адукацыі
“Харомская сярэдняя школа”
па рэалізацыі праекта
“Школа – тэрыторыя здароўя”
на 2022/2023 навучальны год
№ |
Мерапрыемствы |
Тэрмін правядзення |
Адказныя |
1.Арганізацыя адукацыйнага працэсу. Рэжым работы ўстановы |
|||
1.1. |
Расклад спецыяльна-арганізаванай дзейнасці вучэбных, факультатыўных заняткаў. Аптымальная арганізацыя навучальнага дня і тыдня з улікам магчымых нагрузак для навучэнцаў розных ступеняў навучання |
верасень студзень |
адміністрацыя |
1.2. |
Арганізацыя навучання на даму |
жнівень студзень |
Мазан Н.В. |
1.3. |
Планаванне і арганізацыя работы ў шосты школьны дзень |
верасень студзень |
Васільева Д.М. |
1.4. |
Арганізацыя інтэгрыраванага навучання і выхавання, работы пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі |
жнівень студзень |
Мазан Н.В. |
1.5. |
Стварэнне ўмоў і забеспячэнне матэрыяльна-тэхнічнай базы для правядзення ўрокаў фізічнай культуры і здароўя |
пастаянна |
Кудласевіч С.Ф. Вабішчэвіч І.В. |
1.6. |
Размеркаванне навучэнцаў па групах здароўя па фізічнай культуры |
жнівень |
класныя кіраўнікі, настаўнікі фіз.кул. і здар. |
1.7. |
Актывізацыя адпачынку на перапынках (рухомыя гульні, танцавальныя флэшмобы) |
штодзённа |
дзяжурны настаўнік |
2.Кантроль за вучэбнай нагрузкай |
|||
2.1. |
Кантроль за дазіроўкай дамашніх заданняў |
на працягу года |
Мазан Н.В. |
2.2. |
Рацыянальнае размеркаванне кантрольных работ0 |
згодна з графікам |
Мазан Н.В. |
3.Захаванне санітарна-гігіенічных нормаў |
|||
3.1 |
Выкананне санітарна-гігіенічных нормаў у будынках установы адукацыі |
пастаянна |
Трухановіч Г.В. |
3.2. |
Стварэнне бяспечных умоў на тэрыторыі ўстановы адукацыі для навучальных, гульнявых заняткаў і адпачынку |
пастаянна |
адміністрацыя |
3.3. |
Забеспячэнне светлавога і цеплавога рэжыму ва ўстанове |
пастаянна |
Адміністрацыя
|
3.4. |
Своечасовы інструктаж па ахове працы і выкананні патрабаванняў санітарна-гігіенічных нормаў работнікаў установы адукацыі, правядзенне навучання па правілах бяспечных паводзін вучняў |
пастаянна |
адказныя асобы |
4. Медыцынскае абслугоўванне |
|||
4.1 |
Праходжанне медыцынскіх абследаванняў работнікамі ўстановы адукацыі |
згодна з графікам 01.11-15.11 |
работнікі ўстановы |
4.2. |
Медыцынскія агляды, прышчэпкі навучэнцаў |
згодна з планам |
Абрамчук В.В. |
4.3. |
Збор інфармацыі пра стан здароўя дзяцей |
верасень |
класныя кіраўнікі |
4.4. |
Кантроль за станам здароўя вучняў пасля хваробы |
на працягу года |
класныя кіраўнікі |
4.5. |
Аказанне першай даўрачэбнай дапамогі дзіцяці |
па неабходнасці |
настаўнікі |
4.6. |
Работа па падрыхтоўцы да аздараўлення навучэнцаў на працягу года і ў канікулярны час |
згодна з планам |
Васільева Д.М. |
5. Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне адукацыйнага працэсу |
|||
5.1. |
Сацыяльная падтрымка малазабяспечаных сем’яў, якія маюць у гэтым патрэбу |
згодна з планам педагога-сацыяльнага |
Стаднік М.М. |
5.2. |
Забеспячэнне пераемнасці паміж ступенямі навучання |
у адпаведнасці з планам работы |
Мазан Н.В. |
5.3. |
Фарміраванне карэктных этычных адносін да асобы дзіцяці і яго здароўя |
пастаянна |
Настаўнікі |
6.Арганізацыя здаровага і рацыянальнага харчавання навучэнцаў |
|||
6.1. |
Арганізацыя харчавання |
верасень |
Адміністрацыя |
6.2. |
Выкананне графіка харчавання |
пастаянна |
бракеражная камісія |
6.3. |
Кантроль за адпаведнасцю штотыднёвага меню прыкладнаму і якасці прыгатаваных страў |
штодзённа |
бракеражная камісія, савет па харчаванні |
7. Фізкультурна-аздараўленчая і спартыўна-масавая работа |
|||
7.1. |
Ахоп навучэнцаў пазакласнай фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работай |
верасень |
Кудласевіч С.ф. Вабішчэвіч І.В. |
7.2. |
Арганізацыя пазаўрочных спартыўных мерапрыемстваў (Дні здароўя, спаборніцтвы) |
Згодна з планам |
Вабішчэвіч І.У. Кудласевіч С.Ф. |
7.3. |
Прапаганда і навучанне прыёмам захавання здароўя на занятках АБЖ, фізічнай культуры і здароўя, біялогіі |
на працягу года |
Васільева Д.М., Пуп Т.Ю., Кудласевіч С.Ф., Вабішчэвіч І.У. |
8. Выхаваўчая работа |
|||
8.1. |
Восеньскі лёгкаатлетычны крос |
24.09 |
Вабішчэвіч І.У. |
8.2. |
Удзел каманды школы ў турыстычным злёце |
па плану |
Кудласевіч С.Ф. |
8.3. |
Кіналекторый “Быць здаровым сучасна” |
па плану |
Васільева Д.М. |
8.4. |
Конкурс малюнкаў “Пасябруй са спортам” |
студзень |
Вабішчэвіч І.У. |
8.5. |
Удзел у раённым лёгкаатлетычным кросе |
па плану |
Кудласевіч С.Ф. |
8.6. |
Правядзенне трэнінгаў па фарміраванні ЗЛЖ “Прафілактыка ўжывання і залежнасці ад псіхаактыўных рэчаў” |
па плану |
класныя кіраўнікі 5-9 кл. |
8.7. |
Пазакласнае мерапрыемства “Хвароба – чыё імя СНІД” |
25.11 |
класныя кіраўнікі |
8.8. |
Снежны снайпер |
студзень |
Кудласевіч С.Ф. |
8.9. |
Работа бацькоўскага ўніверсітэта. Лекцыя-вебінар “Адаптацыя навучэнцаў ва ўстанове адукацыі” (1 ступень) Ток-шоу “Бяспечныя гульні сацыяльных сетак” (3 ст.) Ток-шоу “Бяспечнасць дзяцей у сетцы Інтэрнэт” (2 ступень) Круглы стол “Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямікласнікаў” ( 2 ступень) Семінар-практыкум “Культура паводзін у канфліктных сітуацыях” (2 ступень) Дыскусійныя арэлі “Сумесная дзейнасць бацькоў і дзяцей” (3 ступень) Семінар-практыкум “За здароўем да прыроды” (1 ступень) |
згодна з планам
|
Федарчук Г.В. Шорах Л.В. Машлякевіч І.П. Пуп Т.Ю. Вабішчэвіч І.У. Касцюк С.М. Федарчук Г.В. |
8.10. |
Складанне памятак, буклетаў па ЗЛЖ |
на працягу года |
Федарчук Г.В. |
8.11. |
Правядзенне індывідуальнай дыягностыкі з мэтай выяўлення вынікаў асабістага росту ўдзельнікаў праекта |
красавік |
Федарчук Г.В. |
8.12. |
Правядзенне класных і інфармацыйных гадзін па прафілактыцы здаровага ладу жыцця і прафілактыцы шкодных звычак (ток-шоу, віктарыны, дыспуты, інтэрактыўныя гульні і практыкаванні, спартландыя, сямейныя святы і інш.) згодна планаў выхаваўчай работы класных кіраўнікоў. -Гутарка “Здароўе праз адукацыю” (9 клас); “Здаровы лад жыцця” (8 клас); -Вусны часопіс “Ведай і помні, каб жыць” (да сусветнага Дня барацьбы са СНІДам) (6 клас); -Віктарына “Без паники!» (2 клас); -Інфарм-дайджэст “Маё здароўе ў маіх руках” (11 клас); -Ток-шоу “Мы за здаровы лад жыцця” (5 клас); -Гадзіна пытанняў і адказаў “Прафілактыка прастудных захворванняў і каронавіруса” (3 клас); -Гульня-падарожжа “У краіне шкодных звычак” (3 клас); -Віктарына “У Айбаліта” (3-4 класы); -Прагляд і абмеркаванне фільма “Жыццё без тытуню” (1-4 класы); -Спартыўная эстафета “Беларусь спартыўная” ( 7 клас); -Брэйн-рынг “Хачу быць здаровым” (10 клас); -Адкрыты мікрафон “ЗЛЖ – шлях да поспеху” (10 клас); -Вусны часопіс “Жыццё без тытуню і наркотыкаў” (10 клас); Ралявая гульня “Будзьце здаровымі” (10 клас); -Гульнявая праграма “Мы здаровымі расцём” (1 клас); - Падарожжа “Здаровы лад жыцця – шлях да поспеху” (1 клас); -Конкурс малюнкаў “Мы за здаровы лад жыцця” (1-4 класы); -Гульня-віктарына “Сакрэты здароўя” (1 клас). |
на працягу года |
класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар |
8.13. |
Мерапрыемствы ў рамках раённых, абласных, рэспубліканскіх, міжнародных акцый, конкурсаў, аглядаў, спаборніцтваў, турніраў па ЗЛЖ |
на працягу года |
класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар |
8.14. |
Мерапрыемствы па пажарнай бяспецы: рэйды, акцыі, сустрэчы з супрацоўнікамі Столінскага РАНС, конкурсы, выставы і інш., з улікам узросту дзяцей (1-4 кл., 5-8 кл., 9-11 кл.) |
на працягу года |
класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар, сацыяльны педагог |
8.15. |
Удзел у грамадскіх аб’яднаннях у мерапрыемствах па ЗЛЖ з улікам узросту дзяцей |
на працягу года |
Стаднік М.М. |
8.16. |
Сустрэчы са спецыялістамі УЗ “Столінская ЦРБ” |
на працягу года |
Васільева Д.М. Федарчук Г.В. |
9. Кантроль за станам здароўя навучэнцаў |
|||
9.1. |
Кантроль за арганізацыяй харчавання, санітарных нормаў і правілаў аховы працы, правіл бяспечных паводзін |
штодзённа |
адміністрацыя |
9.2. |
Абмеркаванне пытанняў аховы здароўя вучняў на нарадах пры дырэктару |
пастаянна |
адміністрацыя настаўнікі |
9.3. |
Кантроль за станам пазакласнай і выхаваўчай работы |
згодна з планам работы ўстановы |
адміністрацыя |
9.4. |
Кантроль за якасцю адукацыйнага працэсу, кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў АБЖ, фізічная культура і здароўе, чалавек і свет, біялогія |
згодна з планам работы ўстановы адукацыі |
адміністрацыя |
10.Ацэнка эфектыўнасці мерапрыемстваў праекта. Вызначэнне стратэгій дальнейшых дзеянняў |
|||
10.1. |
Анкетаванне настаўнікаў, навучэнцаў, законных прадстаўнікоў непаўналетніх з мэтай вызначэння ўзроўня ведаў па пытаннях здаровага ладу жыцця з аналізам атрыманых вынікаў |
красавік |
Федарчук Г.В. класныя кіраўнікі |
10.2. |
Правядзенне ацэнкі мерапрыемстваў праекта. Вызначэнне стратэгій дальнейшых дзеянняў. Афармленне фотасправаздачы “Мы выбіраем ЗЛЖ” па вынікам рэалізацыі праекта. |
май |
адміністрацыя Федарчук Г.В. |