План мероприятий

План мерапрыемстваў

дзяржаўнай установы адукацыі

“Харомская сярэдняя школа”

па рэалізацыі праекта

“Школа – тэрыторыя здароўя”

на 2022/2023 навучальны год

Мерапрыемствы

Тэрмін правядзення

Адказныя

1.Арганізацыя адукацыйнага працэсу. Рэжым работы ўстановы

1.1.

Расклад спецыяльна-арганізаванай дзейнасці вучэбных, факультатыўных заняткаў. Аптымальная арганізацыя навучальнага дня і тыдня з улікам магчымых нагрузак для навучэнцаў розных ступеняў навучання

верасень

студзень

адміністрацыя

1.2.

Арганізацыя навучання на даму

жнівень

студзень

Мазан Н.В.

1.3.

Планаванне і арганізацыя работы ў шосты школьны дзень

верасень

студзень

Васільева Д.М.

1.4.

Арганізацыя інтэгрыраванага навучання і выхавання, работы пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі

жнівень

студзень

Мазан Н.В.

1.5.

Стварэнне ўмоў і забеспячэнне матэрыяльна-тэхнічнай базы для правядзення ўрокаў фізічнай культуры і здароўя

пастаянна

Кудласевіч С.Ф.

Вабішчэвіч І.В.

1.6.

Размеркаванне навучэнцаў па групах здароўя па фізічнай культуры

жнівень

класныя кіраўнікі, настаўнікі фіз.кул. і здар.

1.7.

Актывізацыя адпачынку на перапынках (рухомыя гульні, танцавальныя флэшмобы)

штодзённа

дзяжурны настаўнік

2.Кантроль за вучэбнай нагрузкай

2.1.

Кантроль за дазіроўкай дамашніх заданняў

на працягу года

Мазан Н.В.

2.2.

Рацыянальнае размеркаванне кантрольных работ0

згодна з графікам

Мазан Н.В.

3.Захаванне санітарна-гігіенічных нормаў

3.1

Выкананне санітарна-гігіенічных  нормаў у будынках установы адукацыі

пастаянна

Трухановіч Г.В.

3.2.

Стварэнне бяспечных умоў на тэрыторыі ўстановы адукацыі для навучальных, гульнявых заняткаў і адпачынку

пастаянна

адміністрацыя

3.3.

Забеспячэнне светлавога і цеплавога рэжыму ва ўстанове

пастаянна

Адміністрацыя

 

3.4.

Своечасовы інструктаж па ахове працы і выкананні патрабаванняў санітарна-гігіенічных нормаў работнікаў установы адукацыі, правядзенне навучання па правілах бяспечных паводзін вучняў

пастаянна

адказныя асобы

4. Медыцынскае абслугоўванне

4.1

Праходжанне медыцынскіх абследаванняў работнікамі ўстановы адукацыі

згодна з графікам

01.11-15.11

работнікі ўстановы

4.2.

Медыцынскія агляды, прышчэпкі навучэнцаў

згодна з планам

Абрамчук В.В.

4.3.

Збор інфармацыі пра стан здароўя дзяцей

верасень

класныя кіраўнікі

4.4.

Кантроль за станам здароўя вучняў пасля хваробы

на працягу года

класныя кіраўнікі

4.5.

Аказанне першай даўрачэбнай дапамогі дзіцяці

па неабходнасці

настаўнікі

4.6.

Работа па падрыхтоўцы да аздараўлення навучэнцаў на працягу года і ў канікулярны час

згодна з планам

Васільева Д.М.

5. Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне адукацыйнага працэсу

5.1.

Сацыяльная падтрымка малазабяспечаных сем’яў, якія маюць у гэтым патрэбу

згодна з планам педагога-сацыяльнага

Стаднік М.М.

5.2.

Забеспячэнне пераемнасці паміж ступенямі навучання

у адпаведнасці з планам работы

Мазан Н.В.

5.3.

Фарміраванне карэктных этычных адносін да асобы дзіцяці і яго здароўя

пастаянна

Настаўнікі

6.Арганізацыя здаровага і рацыянальнага харчавання навучэнцаў

6.1.

Арганізацыя харчавання

верасень

Адміністрацыя

6.2.

Выкананне графіка харчавання

пастаянна

бракеражная камісія

6.3.

Кантроль за адпаведнасцю штотыднёвага меню прыкладнаму і якасці прыгатаваных страў

штодзённа

бракеражная камісія, савет па харчаванні

7. Фізкультурна-аздараўленчая і спартыўна-масавая работа

7.1.

Ахоп навучэнцаў пазакласнай фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работай

верасень

Кудласевіч С.ф.

Вабішчэвіч І.В.

7.2.

Арганізацыя пазаўрочных спартыўных мерапрыемстваў (Дні здароўя, спаборніцтвы)

Згодна з планам

Вабішчэвіч І.У.

Кудласевіч С.Ф.

7.3.

Прапаганда і навучанне прыёмам захавання здароўя на занятках АБЖ, фізічнай культуры і здароўя, біялогіі

на працягу года

Васільева Д.М., Пуп Т.Ю., Кудласевіч С.Ф., Вабішчэвіч І.У.

8. Выхаваўчая работа

8.1.

Восеньскі лёгкаатлетычны крос

24.09

Вабішчэвіч І.У.

8.2.

Удзел каманды школы ў турыстычным злёце

па плану

Кудласевіч С.Ф.

8.3.

Кіналекторый “Быць здаровым сучасна”

па плану

Васільева Д.М.

8.4.

Конкурс малюнкаў “Пасябруй са спортам”

студзень

Вабішчэвіч І.У.

8.5.

Удзел у раённым лёгкаатлетычным кросе

па плану

Кудласевіч С.Ф.

8.6.

Правядзенне трэнінгаў па фарміраванні ЗЛЖ “Прафілактыка ўжывання і залежнасці ад псіхаактыўных рэчаў”

па плану

класныя кіраўнікі 5-9 кл.

8.7.

Пазакласнае мерапрыемства “Хвароба – чыё імя СНІД”

25.11

класныя кіраўнікі

8.8.

Снежны снайпер

студзень

Кудласевіч С.Ф.

8.9.

Работа бацькоўскага ўніверсітэта.

Лекцыя-вебінар “Адаптацыя навучэнцаў ва ўстанове адукацыі”            (1 ступень)

Ток-шоу “Бяспечныя гульні сацыяльных сетак” (3 ст.)

Ток-шоу “Бяспечнасць дзяцей у сетцы Інтэрнэт” (2 ступень)

Круглы стол “Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямікласнікаў” ( 2 ступень)

Семінар-практыкум “Культура паводзін у канфліктных сітуацыях” (2 ступень)

Дыскусійныя арэлі “Сумесная дзейнасць бацькоў і дзяцей” (3 ступень)

Семінар-практыкум “За здароўем да прыроды” (1 ступень)

згодна з планам

 

Федарчук Г.В.

Шорах Л.В.

Машлякевіч І.П.

Пуп Т.Ю.

Вабішчэвіч І.У.

Касцюк С.М.

Федарчук Г.В.

8.10.

Складанне памятак, буклетаў па ЗЛЖ

на працягу года

Федарчук Г.В.

8.11.

Правядзенне індывідуальнай дыягностыкі з мэтай выяўлення вынікаў асабістага росту ўдзельнікаў праекта

красавік

Федарчук Г.В.

8.12.

Правядзенне класных і інфармацыйных гадзін па прафілактыцы здаровага ладу жыцця і прафілактыцы шкодных звычак (ток-шоу, віктарыны, дыспуты, інтэрактыўныя гульні і практыкаванні, спартландыя, сямейныя святы і інш.) згодна планаў выхаваўчай работы класных кіраўнікоў.

-Гутарка “Здароўе праз адукацыю” (9 клас); “Здаровы лад жыцця” (8 клас);

-Вусны часопіс “Ведай і помні, каб жыць” (да сусветнага Дня барацьбы са СНІДам) (6 клас);

-Віктарына “Без паники!» (2 клас);

-Інфарм-дайджэст “Маё здароўе ў маіх руках” (11 клас);

-Ток-шоу “Мы за здаровы лад жыцця” (5 клас);

-Гадзіна пытанняў і адказаў “Прафілактыка прастудных захворванняў і каронавіруса” (3 клас);

-Гульня-падарожжа “У краіне шкодных звычак” (3 клас);

-Віктарына “У Айбаліта” (3-4 класы);

-Прагляд і абмеркаванне фільма “Жыццё без тытуню” (1-4 класы);

-Спартыўная эстафета “Беларусь спартыўная” ( 7 клас);

-Брэйн-рынг “Хачу быць здаровым” (10 клас);

-Адкрыты мікрафон “ЗЛЖ – шлях да поспеху” (10 клас);

-Вусны часопіс “Жыццё без тытуню і наркотыкаў” (10 клас);

Ралявая гульня “Будзьце здаровымі” (10 клас);

-Гульнявая праграма “Мы здаровымі расцём” (1 клас);

- Падарожжа “Здаровы лад жыцця – шлях да поспеху” (1 клас);

-Конкурс малюнкаў “Мы за здаровы лад жыцця” (1-4 класы);

-Гульня-віктарына “Сакрэты здароўя” (1 клас).

на працягу года

класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар

8.13.

Мерапрыемствы ў рамках раённых, абласных, рэспубліканскіх, міжнародных акцый, конкурсаў, аглядаў, спаборніцтваў, турніраў па ЗЛЖ

на працягу года

класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар

8.14.

Мерапрыемствы па пажарнай бяспецы: рэйды, акцыі, сустрэчы з супрацоўнікамі Столінскага РАНС, конкурсы, выставы і інш., з улікам узросту дзяцей (1-4 кл., 5-8 кл., 9-11 кл.)

на працягу года

класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар, сацыяльны педагог

8.15.

Удзел у грамадскіх аб’яднаннях у мерапрыемствах па ЗЛЖ з улікам узросту дзяцей

на працягу года

Стаднік М.М.

8.16.

Сустрэчы са спецыялістамі УЗ “Столінская ЦРБ”

на працягу года

Васільева Д.М.

Федарчук Г.В.

9. Кантроль за станам здароўя навучэнцаў

9.1.

Кантроль за арганізацыяй харчавання, санітарных нормаў і правілаў аховы працы, правіл бяспечных паводзін

штодзённа

адміністрацыя

9.2.

Абмеркаванне пытанняў аховы здароўя вучняў на нарадах пры дырэктару

пастаянна

адміністрацыя настаўнікі

9.3.

Кантроль за станам пазакласнай і выхаваўчай работы

згодна з планам работы ўстановы

адміністрацыя

9.4.

Кантроль за якасцю адукацыйнага працэсу, кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў АБЖ, фізічная культура і здароўе, чалавек і свет, біялогія

згодна з планам работы ўстановы адукацыі

адміністрацыя

10.Ацэнка эфектыўнасці мерапрыемстваў праекта. Вызначэнне стратэгій дальнейшых дзеянняў

10.1.

Анкетаванне настаўнікаў, навучэнцаў, законных прадстаўнікоў непаўналетніх з мэтай вызначэння ўзроўня ведаў па пытаннях здаровага ладу жыцця з аналізам атрыманых вынікаў

красавік

Федарчук Г.В.

класныя кіраўнікі

10.2.

Правядзенне ацэнкі мерапрыемстваў праекта. Вызначэнне стратэгій дальнейшых дзеянняў. Афармленне фотасправаздачы “Мы выбіраем ЗЛЖ” па вынікам рэалізацыі праекта.

май

адміністрацыя

Федарчук Г.В.